Technical analytics

Gambaran teknikal pasaran USDCNY

Carta harian:

Ramalan kami mengenai pertumbuhan pasangan ini yang dibuat minggu lepas telah berjaya sepenuhnya. Dan seperti yang kita lihat potensi ke atas belum lagi lesu - pemecahan 'Bollinger band' lebih atas telah mengambil tempat sekal lagi menjadi satu sifat penerusan pertumbuhan sebutharga ini.

Kita perlu juga mengakui keadaan-keadaan yang sangat terlebih-beli, oleh itu satu senario pembetulan sebelumnya juga wujud .

Carta-H4:

Kami memerhatikan sokongan dinamik kukuh di kawasan 'Bollinger band' tengah (6.837). Pada ketika ini paras ini adalah yang paling menarik sebagai zon belian.

Carta-H1:

Secara setempat satu penguncupan jajaran dagangan adalah di dalam progres di dalam 'Bollinger bands' (6.867-6.883), di mana dagangan sebelumnya adalah berkemungkinan sebelum momentum ke atas (perhatikan anak panah hitam).

Tetapi senario pengujian pada paras sokongan 6.837 kelihatan lebih baik - ini akan membenarkan untuk agak meringankan keadaan terlebih-beli (perhatikan anak panah merah).

Jangkaan:

Senario utama: Kemerosotan ke paras 6.837 dan kemudiannya pertumbuhan di dalam haluan paras 6.969.

Senario alternatif: Mendatar di dalam jajaran 6.867-6.883 dengan momentum ke atas berikutnya di dalam haluan paras 6.969.

Cadangan dagangan:

Belian dari paras 6.837 menuju paras 6.969.


New articles